maanantai 7. lokakuuta 2013

Veljeksien nepparipaidat

Ensimmäistä kertaa ompelin paitaan napituslistan, joten päätin paitoja tehdä heti kaksin kappalein. Ompeleminen on ollut minulle aina se kakkosjuttu käsitöissä. Puikot ja koukut ovat minua aina houkutelleet enemmän. Viime aikoina olen innostunut ompelemisesta jopa niin, että en ole vieläkään ennättänyt tikuttaa ainuttakaan silmukkaa tälle syksylle.

Kaavat paitoihin nappasin Ottobre 4/2013 -lehdestä.














Pikkuveli sai omppupaidan.







Onneksi vielä ehtii hyvinkin neuletöiden pariin, sillä talvihan on vasta tulossa.




9 kommenttia:

  1. Ai, että tuli ihania! Ja kuvatkin on tosi kivoja, pirteitä:)

    VastaaPoista
  2. Joo siis tosi ihania paitoja! Tuo omppupaitakin, miten herkullinen ♥ *anna*

    VastaaPoista
  3. Hah, mulle on käynyt tänäsyksynä just toisin päin... Vaikka oon enemmän ompelutyyppiä niin ompelukset ovat jääneet tosi vähälle, mutta puikkoja ja virkkuukoukkua on tullut heiluteltua harvinaisen paljon :) Tosi kivoja ja raikkaita puseroita! Tuo tähtikangas on ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eerika. Ja Tervetuloa lukijaksi. Näyttääkin jo hienolta 3 lukijan saavutus. ;D

      Poista
    2. Jäi vielä kirjoittamatta, että hauska kun sinullekin on käynyt toisin päin. Olen ollut ihan ihmeissäni itteni kanssa, että miten olenkin näin hyvin viihtynyt ompelukoneiden kanssa. :)

      Poista
  4. Kiitos kommenteista Kanneli ja Anna. :) Mielestäni omppupaita on juuri saajalleen sopiva kuosi ja tähti taas tuntui oikeinkin sopivalta isommalle veljelle.

    VastaaPoista
  5. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit minua! :)